Ostoreskontra 

Ostoreskontra on olennainen osa jokaisen yrityksen taloushallintoa. Se kattaa kaikki ne toimenpiteet ja prosessit, jotka liittyvät yrityksen tekemiin ostoihin ja maksuihin. Ostoreskontran hallinta vaatii tarkkuutta, aikaa ja syvällistä taloushallinnon osaamista. Oikein hoidettuna se takaa yrityksesi taloudellisen toiminnan sujuvuuden ja läpinäkyvyyden.  

Meillä on vuosien kokemusta erikokoisten ja eri aloilla toimivien yritysten ostoreskontrasta sekä ostolaskujen ja muun maksuliikenteen hoitamisesta. Kattavan osaamisemme ansiosta pystymme tarjoamaan yrityksellesi säännösten mukaisen ja reaaliaikaisen ostoreskontran ylläpitämisen.  

Palvelemme yrityksiä kaikkialla Suomessa – ota yhteyttä!

Ostolaskujen hallinta ja maksaminen

Reaaliaikainen ostoreskontran ylläpitäminen on tärkeää yritysmuodosta riippumatta – aina toiminimestä lähtien. Ajanpuute ja resurssipula voivat luoda yrityksille haasteita hoitaa ostoreskontra ja ostolaskujen hallinta ajantasaisesti ja oikeaoppisesti. Oikein hoidettu ostoreskontra on kuitenkin tärkeää, koska se auttaa hoitamaan mm. kassanhallinnan ja arvonlisäverovähennykset ajallaan.  

Me pidämme huolen, että yrityksesi ostolaskut ja niihin liittyvät maksut hoidetaan aina ajallaan. Käytössämme on tehokkaat työkalut ja järjestelmät (Visma), jotka mahdollistavat reaaliaikaisen ostoreskontran hallinnan ja sähköisen ostolaskujen käsittelyn. Sinun ei enää tarvitse syöttää itse jokaista laskua erikseen, vaan me teemme sen puolestasi. Hoidamme yrityksesi laskut ja niiden kirjanpitotiliöinnit, tarkastamme saajan tilinumerot ja nimet sekä laitamme sinulle laskun hyväksyttäväksi. Tämän jälkeen lasku siirtyy reskontraan, josta se siirtyy sinun hyväksymänä Visman kautta eräpäivänä maksettavaksi – yksinkertaista ja toimivaa!

Ostoreskontra ja ostolaskut sähköisesti

Hoidamme ostoreskontran ja ostolaskut kätevästi sähköisesti ympäri Suomen!